مشاوره و پشتيباني پروژه ها

درنگاهي گذرا به تمامي برنامه هاي توسعه كشورهاي مختلف توجه به نقش محوري فناوري ارتباطات و اطلاعات بطور گسترده ديده مي شود. از آغاز قرن جديد ميلادي تمام نهادهاي بين‏ المللي نيز به نقش فناوري ارتباطات و اطلاعات ICT در تنظيم برنامه هاي خود توجه كرده اند.

جوهر توانمندسازي و اثر فناوري ارتباطات و اطلاعات در اين فرآيندها قدرتي است. براي استفاده از اطلاعات و حذف مجازي زمان و مكان در انجام عمليات مختلف در اختيار همه آحاد جامعه اعم از حقيقي و حقوقي بطور عام قرار مي دهد. تا استعدادهاي بالقوه خويش را در بازار تعامل جامعه و جهان عرضه كنند.

امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات در سطح دنیا با سرعت بالایی در حال حرکت است ، انتقال اطلاعات ، ارتباطات سازمانی ، گردش کارها و مراسلات تماما از حالت سنتی خارج شده و جای خود را به انتقال الکترونیکی می دهد.

از این رو سازمانها ، شرکت ها و موسساتی موفق خواهند بود که با محیط و حیطه ارتباطی خود (کارفرمایان ، مشتریان ، پیمانکاران ، کارمندان و…) به سرعت در ارتباط باشند و خواسته های آنها را در کسر از زمان مهیا سازد. در سال های گذشته به علت استفاده از دستگاههای نامناسب و تنظیم نامناسب آنها شاهد بروز مشکلات جبران ناپذیر و هزینه بالا جهت طراحی مجدد و خرید دستگاه های استاندارد بر سازمانها تحمیل می گردد.

مشاوره و پشتيباني پروژه ها:

 

مشاوره ، طراحي ، تامين ، اجرا

ايجاد شبكه هاي فیبر نوری در صورتي كه عوامل ايجاد آن بدرستي در نظر گیرد كار خيلي پيچيده اي نيست. ولي احتياج به تخصص و تجربه كافي دارد . در نتیجه بایداز افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

مشاوره ، طراحي ، تامين ، اجرا و پشتيباني پروژه هاي Passive شبکه

بررسی و انجام پروژه های passive شبکه توسط متخصصین کلینیک تخصصی فیبر نوری انجام می شود.

شبکه دیتا، دوربین مدار بسته، VOIP, IP TV, Video Conference

ايجاد شبكه هاي فیبر نوری در صورتي كه عوامل ايجاد آن بدرستي در نظر گیرد كار خيلي پيچيده اي نيست. ولي احتياج به تخصص و تجربه كافي دارد .

پشتيباني پروژه هاي زيرساخت فيبر نوري

کلینیک تخصصی فیبر نوری علاوه بر بررسی و انجام پروژه ها پشتیبانی آن را نیز انجام می دهد. در این صورت فرد می تواند با مشاوران و مشاوران آن ارتباط برقرار کند.

 مقدمه ای بر پروژه های فیبر نوری :

کلینیک تخصصی فیبر نوری بنابر درخواست کارفرما مبنی بر ارائه طرح کامل BACK BONE  فیبر نوری جهت ایجاد زیرساخت فیبرنوری به منظور راه اندازی سیستم مانیتورینگ ، سیستم دوربین مداربسته و یا شبکه فیبر نوری و … و با توجه به نیازهای آتی پس از بازدید از سایت کارفرما و کارشناسی پروژه طرح پیشنهادی به کارفرما ارائه می گردد.

ايده ايجاد شبكه هاي فیبر نوری  در خيلي از سازمانها هنوز مسئله اي نو به حساب مي آيد و به آن به عنوان پديده اي بسيار فني و همواره در حال تغيير نگريسته مي شود .

ايجاد شبكه هاي فیبر نوری در صورتي كه عوامل ايجاد آن بدرستي در نظر گیرد كار خيلي پيچيده اي نيست ولي احتياج به تخصص و تجربه كافي دارد .

اكثر مشكلاتي كه شبكه هاي موجود فیبر مبتلا به آن هستند به عوامل طراحي آنها بر مي گردد. طراحي مهمترين قسمت ايجاد يك شبكه مي باشد و براي اينكه شبكه ايجاد شده بتواند اهداف مورد نظر از ايجاد خود را برآورده سازد بايد با دقت زياد طراحي شود .